sobota, 25 lutego 2017

Small companions of big journeys/ Mali towarzysze wielkich podróży

 
Janek- hero of this post in Świeradów (PL), Janek-bohater tego posta w hali spacerowej w Świeradowie.


 Small companions of big journeys

Very good friend of mine- Ania, who I know since 12 yeas(!) inspired me to write this short, jocular post. She sent me yesterday a picture of her cat- Janek- who was travelling with her and hers friend. This picture made my thinkfull. I also do have some companions, which are always with me. Doesn't matter where I'am going, I take them with me. Here some pictures, mostly from Malta, but also from my last destination, Serbia. Do you also have this kind of "small friends", who come along with you? Post a comment!

Mali towarzysze wielkich podróży

do napisania tego posta zainspirowała mnie moja dobra przyjaciółka - Ania- którą znam już 12 lat(!).
Przesłała mi wczoraj zdjęcie swojego kotka - Janka- podróżnika bez granic. Towarzyszył on jej w jej wycieczce do Świeradowa i zgodnie z jej relacją był bardzo grzeczny. To zmusiło mnie do namysłu. Przecież ja też mam takich małych towarzyszy moich wypraw, którzy są co prawda "naturą nieożywioną", ale mimo wszystko bez nich nigdzie się nie ruszam. Czy wy także macie takie maskotki czy może zwierzęta, które zawsze zabieracie ze sobą? Dodajcie komentarz!

And here my HEROS:) A tu moi bohaterowie :)
Azure Window, Gozo

Xlendi, Gozo
So hot, that I cannot stand it anymore.... Il-Melieha, Malta Tak ciepło, że nie mogę tego znieść...Il-Melieha, Malta
Xlendi, Gozo
Craft village and an free advertisment for DESY :) Gozo, Wioska wytwórców i darmowa reklama dla DESY, Gozo
View of/ Widok na  Novi Beograd, Serbia
Belgrad, Serbia
Belgrad, Serbia botanical garden/ogród botaniczny w Belgradzie
With my Mum , z moja Mamą :) Citadela Gozo
Citadela, Gozo
Rabat, Gozo...beer ist good(piwo jest super!) :)

Sliema, Malta
 

1 komentarz:

  1. Hm, rozumiem podróżowanie z takimi przyjaciółmi jakich masz Ty ale jakoś nie przekona mnie Twoja koleżanka ,ze jej kot kocha podróże . Fajne zdjęcia,pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń